Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Alexandra - 20 januari 2008 22:26
Kossan.se

hahah gud vilken söt katt :D äkta TUSSIE! -.-
och jag har tråkigt, har kollat på filmklipp hela dagen

känns det som ;>

Av Alexandra - 20 januari 2008 19:29
Kossan.se

aaaw.

Av Alexandra - 20 januari 2008 16:34

hahah, måste bara härma milla lite med det här klippet.
så jävla roligt! :D

Av Alexandra - 20 januari 2008 16:22

Min helg har varit helt okej.
i fredags så drog jag till angelica, där camilla var, vi festade till lite som inte var planerat haha. vart skapligt dragen iallafall.
drog till tranan där det var ruskigt lite folk.
men jag och milla hade kul som alltid ;)
vaknade upp igår morse och mådde inte mitt bästa. .
vi latade oss hela dagen i stort sett. åt tusen mackor och pratade haha.
runt halv 8 så kom linn och kristine och hämtade mig och vi åkte vidare till huset på granberg eftersom dom ville se det. sen vidare till bowlinghallen.
där träffade vi johanna & frida, malin var där en stund också. vi spelade från 8 till 10. fan vad slut man var i armarna sen haha.
och vem ägde om inte jag? ;) fick skapligt många strikes vilket jag är väldigt stolt över! i slutändan så vann jag ;)


nu sitter jag bara i granbo, tänker ta det lugnt idag.
finns ju inte så jävla mycket att göra på söndagar iallafall :P
aja.. det här får duga, mina fingrar pallar inte att skriva när det är såhär kallt liksom.  tack milla för den här helgen! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards