Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Alexandra - 25 januari 2008 16:14

sov 13 timmar inatt, hur härligt som helst.
men jag råkade ju sova över några timmar också, så vart ingen skola idag!
skönt det också haha, och det betyder extra lång helg ;)

kom hit till elin igår kväll, milla och angelica hämtade mig i granbo så snäll som dom är. åkte till hemköp och pantade 500 flaskor ungefär, sen cruisade vi lite.
sen skulle milla hem så då följde jag med angelica hem och väntade på elin :)

och där började det roliga, vi var snuskigt trötta eftersom vi inte somnade förens halv 3 natten innan, och inte hade sovit något, så vi skrattade åt absolut ingenting, skulle ju kunna tro att vi var hög eller något, men icke :)
såg en läskig jävla gubbe igår också när vi skulle hem till elin, han stog utanför stadshuset i en matrix liknande jacka och vinkade åt oss och självklart blev vi rädd, men sen började han gå mitt ute på vägen upp mot bron och såg ut som ett spöke och vi hoppades smått att han skulle bli lite överkörd sådär men inte det heller.


har precis tagit en efterlängtat dusch, fyfan vad skönt det var.
nu känner man sig fräsch som aldrig förr ;)
sitter och väntar på elin nu medans hon duschar, sen vettefan vad som händer.
blir kanske sportbaren en sväng ikväll?
imorgo är det iallafall party som gäller!


nu orkar jag inte skriva mer, får träningsvärk i högra armen.
Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards