Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Alexandra - 16 januari 2008 20:08

Det var en gång en person som köpte gardiner till sin dator bara för att datorn har Windows.


- Var för gillar inte judarna Nalle Puh?  - Han har en vän som är nasse.


Den nya boken om hur trädgårdsmästare snackar ska heta Trädgårdsslang.


Bärande väggar ska man låta bli annars blir de rasande.


- Vad är orsaken till att många matteböcker klibbar igen?
- Pythagoras sats.


- Värst vad ful lack din bil har.
- Man har ju varit ute och dragit några repor!


A termite walks into a bar and asks:
- Is the bar tender here?


Är det sant att din hund kan räkna?
- Ja, han är väldigt förtjust i matte.


Vilket djur skrattar åt sten?
Svar: Hä-hä-hästen.

Olle hade fått ris. Men han var glad ändå, för det var inte vilket ris som helst, utan clitoris.


En kille sitter upp i ett träd och kan inte klättra ned eller hoppa ned. Hur gör han? Han skiter ner sig!



fyfan vilka dåliga, och jag har skrattat som fan! :D
hahahah.


http://home.swipnet.se/mjohult/haha.htm
den sidan är ett måste att gå in på :)

Av Alexandra - 16 januari 2008 18:28

åkte till skolan imorse, och kom på att vi inte började förens 9.
så där satt jag, klockan 7 i skolan och gjorde inte ett skit, wehey.
så jag satte mig vid datorn och pillade lite, inget stört nöje med tanke på att datorerna på skolan är från 1850-talet typ.
när klockan närmade sig 9 så funderade jag på om jag skulle dra till huset och sova lite, men jag träffade carro så vi gick in i aulan och satt där tills vi fick rast, sen mådde jag anus, har så jävla ont i mitt huvud.

nu har jag ruggit tråkigt, har suttit och gjort en massa skit test på internet, hittar inget annat att roa mig med :P

imorse när jag vaknade så kände jag mig helt seriöst död.
bokstavligt talat. jag kände inget i kroppen eller huvet, det var som att jag bara var en zombie, som inte ens var vaken. skitäckligt! hahah.

men jag pallrade mig upp ändå.


kan inte bara drömmar gå i uppfyllelse?
fan vad glad man skulle vara då.

Ovido - Quiz & Flashcards