Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Alexandra - 14 januari 2008 17:30

jag & malin satt på naturkunskapen idag, så fick vi en gubbe som man kunde plocka ur inävorna på.. han hette brad pitt btw.
iallafall.. jag tar tag i hjärtat och säger till malin utan att tänka först;
- vafan är det här förnå då?
Malin - men det är ju hjärtat ju!
en stund senare så hade jag lagt hjärtat på bordet.
så plockade jag bort brad's huvud, så tar malin tag i hjärtat och kollar på den och säger;
- har du tagit av han huvet?!


malin i ett nötskal :)


för övrigt så hatar jag bollnäs mer och mer för varje dag som går.
jävla töntar som inte kan skaffa sig ett liv, och bara måste sprida falska rykten! get a life.

Av Alexandra - 14 januari 2008 05:26

Snart är det dags för skolan igen då, helgen har gått så jävla otroligt fort!
vaknade för 2 timmar sen ungefär, var helt pigg. så nu har jag suttit och nött monopol lite ;) haha. gick och la mig för att vila runt 20 tiden igår, och det var ju liksom tänkt att vila en timme eller två, men icke, vart 8 timmar!
herregud, snart går jag till en doktor, kan ju inte hålla på att sova bort hela livet haha.

i lördags så drog jag & amme till kristin i arbrå, vi drack vin och hade trevligt. spelade twister och en hel del kortspel. var riktigt mysigt!
måste göras om tycker jag :) tog iallafall bussen till bollnäs, gick till sportin har jag ett svagt minne av, satt där och väntade tills tranan skulle öppna, så vandrade vi dit någon gång. jag hade nog riktigt kul iallafall .
fast det mesta är ganska svart haha. hamnade på efterfest och vaknade upp vid 9 igår morse, gick till elin och amanda, sen drog jag och amanda till huset och donade lite, nu har vi ju hemtelefon också, ska ta dit en tv så kan vi kolla på tv snart med hähä, nu är det bara internet som fattas så är allt klart typ. bara lite att måla kvar, men det kan man ju göra när som helst :) ska iallafall börja ta dit saker nu. jag längtar!


näe nu ska jag ta en dusch och göra mig klar för att dra till skolfan.
Pusss hej ;)

Ovido - Quiz & Flashcards