Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Alexandra - 3 januari 2008 22:01

HAHAHA fyfan!!

Av Alexandra - 3 januari 2008 16:21

jag hatar rubriker, seriöst. dom är meningslösa!
iallafall...
sov hos min elin inatt. igår så gjorde vi oss iordning, drog till hemköp och köpte massa gotta. kom hem till henne igen och svullade i oss lite, sen så drog vi iväg på tranan, och jag börjar seriöst lessna på stället nu. fast det borde jag ha gjort för längesen haha.
var nykter iallafall, men vart bjuden så jag vart lite lullig eller nå.
drog på max efteråt, sen hem till elin och sova, men somnade inte förens 5 eller något. vaknade 2399034 gånger av en katt som man seriöst vill skjuta skallen av. sen nu imorse så kom mamma och hämtade mig så drog vi till vårat hus, som har blivit skitsnyggt, bara lite kvar nu :) ska iallafall börja flytta in nu. aja och nu sitter jag här, intressant dag va? eller inte.
bilder på några rum och tapeter finns på bilddagboken.

http://alexandrag.bilddagboken.se/

vettefan vad som händer ikväll, fick nyss en frågan om jag vill med till bollnäs på ferre, men vet inte om jag pallar, jag är snart en död människa.

näää nu ska jag städa eller liknande sen vila kanske.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards