Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Alexandra - 2 januari 2008 18:13

hahahahahahahahahahaha!

Av Alexandra - 2 januari 2008 02:25

ja då har man precis kommit hem igen.
jag somnade vid 18 tiden, sen ringer fredrik och luva och frågar om vi ska åka tefat, självklart säger man ja!
så vi drog till bollnäs, tog på oss kläder sen begav vi oss till bolleberget.
och fyfan vad fort det gick, kunde ju inte bromsa så man flög ju lite åt helvete haha. det dryga var att efter varje åk så gick man upp igen, tog ju sin lilla stund. efter det så var vi helt döda, så vi drog hem till fredrik och spelade det nya monoplospelet " pampen på paradiset" eller något sånt, värsta lyx. hähä. var kul iallafall, luva vann och jag förlorade!
så nu har jag bara tryckt i mig några mackor och lite julmurre, så tänkte jag typ sova snart, eller nå :)

orka eran typ.

Ovido - Quiz & Flashcards