Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Alexandra - 24 januari 2008 13:45

snart är det äntligen helg igen, fyfan vad skönt!
sitter i skolan nu iallafall, suger balle.
har turism och det suger ännu mer balle.

var ju på tranan igår en sväng, skulle kika läget liksom haha.
var en 70 årig gubbe där, sen massa andra mysko folk så det sög också balle.
knappt några roliga människor iallafall.
vaknade imorse hos elin, var hur jävla trött som helst.
lyckades dra mig ur sängen och drog på mig kläderna, åt 2 mackor och drack ett glas trocadero sen vandrade jag till skolan, och nu sitter jag här.
slutar 14.30 så vettefan vad jag ska göra då, sitta och vänta till halv 5, gå till ren, eller ner på stan? det återstår att se :p

fan vad jag ska sova när jag kommer hem iallafall, anustrött idag.
och vad fan händer i helgen?
jag, elin och malin kanske drar till lenninge, eller något.
sånt som märks det också.

ahmenpusshejdårå.

Ovido - Quiz & Flashcards