Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Alexandra - 1 mars 2008 03:14

Jag tycker det är dags för mig att göra en liten förändring när det gäller mitt hår, om jag nu vågar. är jävligt feg när det gäller sånt där.
tänk om det blir helt fel och blabla.. då måste man ju leva med skiten ett tag.
har funderat på att färga håret till en röd/brun aktig färg men vet inte riktigt vilken och vet inte när heller.
färgade utväxten idag bara.
har provat pillat i photoshop en stund och kollat vilken hårfärg jag vill ha osv men det går inge bra.

antingen fortsätter jag vara blondin..


eller så färgar jag håret till en röd/brun aktig nyans..
( jag vet att bilden blev kasst omgjord men jag orkade inte vara så noga )



eller så blir jag brunett igen?
vad tycker ni..? jag har en kraftig beslutsångest.


sitter iallafall här och pillar nu för att jag har extremt tråkig och jag har inte heller orkat laddat ner en ny film..
någon som vet en bra och ganska ny film föresten?
gimme tips dirr.


aja det här sög ju det också..
ska försöka sova nu så jag kommer upp i tid någon gång..
skolstarten börjar ju närma sig, och så ska jag till åhlens imorgon med elin för att inhandla en mascara och kanske något mer? vem vet.
godnatt, puss.

Av Alexandra - 1 mars 2008 00:32

ja då har det blivit mars månad.
om 15 dagar så blir jag faster! fan vad jag längtar.
ungen kommer vara världens sötaste, och jag kommer älska sönder han/hon.

Idag så var det tänkt att jag & elin skulle dra till spicy cow och äta, men det blev inget, det var fullsatt tyvärr.
men drog på max istället.

snart kommer strandberg & niklas hit tror jag?
och nyss så var det några här också.
just den dagen man är som lökigast haha.

imorgon så är det tänkt att bli utgång med elin, får se hur det blir.
har haft skit ont i halsen hela dagen, men ut blir det nog ändå : )
sen är det fan lugna bullar som gäller!

näe nu ska jag gå och umgås.
later.

Ovido - Quiz & Flashcards