Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Alexandra - 2 mars 2008 22:28

haha vi har suttit och pratat minnen ikväll.
så säger elin att hon hade en låtsaskompis som var kines och hette Kinis!
HAHAHA fulaste jag hört! :D

amme hade ett låtsas spöke i garderoben som hette casper och jag gick och kollade i garderoben, då hade hon gjort värsta myshörnan där! ahahaha

och jag hade en låtsashund som jag gick och höll i koppel ett jävla tag.

ingen av er s om har nå roligt barndomsminne? :D

Av Alexandra - 2 mars 2008 18:38

gårdagen var rätt så kul.
det började med att elin hämtade mig och efter det så drog vi ner på stan och shoppade lite.
sen hem till henne och sova lite och sen börja göra oss klara.
när vi väl var klar så drog vi hem till mig och skulle börja festa, men det vart krångel så vi drog hem till elin istället, då kom anja och johanna med.
vi drack och var glada, sen drog vi ner på tranan.
väldigt mycket folk ute, kul kul.
efter tranan så drog jag till max i hopp om att hitta elin men icke.
hon hade mitt bankomatkort och jag ville handla för jag var hungrig, men icke det heller. sen fick jag reda på att hon var hemma hos mig och amme.
så jag drog med fredrik på en efterfest, men det varade inte så länge, drog hem sen :)

idag har jag inte varit så bakis faktiskt, nästan som att jag inte drack igår.
skönt satan att inte behöva må skit hela dagen.
har sovit bort den lilla bakfyllan jag hade :P

snart kommer elin hit.. vettafan vad vi ska hitta på haha.

blir väl att tare lugnt och snacka lite.
ska nog iväg och köpa mig en dricka snart också.

13 dagar kvar, snart kommer bäbisen!
fuck vad jag längtar :)

näe det var nog allt.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards