Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Alexandra - 18 mars 2008 22:33

elin & camilla har nyss dragit hem, tråkigt nog.
alltid lika kul att träffa dom.
har pratat en massa och skrattat som vanligt :P


jag har märkt att jag skriver blogg flera gånger om dagen, och jag vet inte varför för jag skriver aldrig något kul haha.
måste helt enkelt bero på att jag har otroligt tråkigt om dagarna när man går i skolan och sen att alla andra jobbar så jag måste underhålla mig själv helt enkelt.  


nu har jag precis frågat en massa folk 3 snabba frågor till ett skolarbete som ska vara klart imorgon.
har väl gått sådär. haha.
aja nu blir det film för mig sen ska jag sussa gott så jag kommer upp
imorgon till skillnad från idag.
Puss godnatt :)

Av Alexandra - 18 mars 2008 19:30

fan vad jag hatar den låten..


iallafall.
har precis tagit en välbehövlig dusch, snart kommer elin hit, vi ska förmodligen kolla klart på "I am Legend" som hittills är en skitbra film.
den rekomenderar jag ; )

jag som inte ens tycker om action tycker att denna är bra.
tror iallafall att det är action? haha.

aja nu ska jag ner och bubbla lite noodles i en kastrull, eller om jag bränner hamburgare och värmer strips?
Pysshäj.

Av Alexandra - 18 mars 2008 17:31

ja då har jag varit ner på stan en sväng idag också, amme följde också med, och min huvudvärk försvinner aldrig, inte ens med hjälp av alla krafter från en alvedon/ipren.
hämtade iallafall pappret som så fint heter belastningsregister, det ska jag skicka vidare sen..
den trevliga poliskvinnan sa;
- du får 2 utifall du skriver fel.
som att hon såg på mig att jag skulle skriva fel.
och gissa vad.. jag har skrivit fel! 
jag tackar damen för 2 exemplar av pappret.


jag har lust att ta en långpromenad i det "fina" vädret så som jag & amme så vackert skulle ha uttryckt oss haha.
men jag orkar inte riktigt än tror jag, och inge kul att gå ut och gå själv, men får se vad som händer och fötter.

Av Alexandra - 18 mars 2008 13:57

Idag mår jag inge vidare.. igen.
ont i huvudet, öronen & börjar få ont i halsen.
stannade därför hemma från skolan idag.
men imorgon måste jag gå, även om jag mår som skit, bara 2 dagar kvar till lovet och det borde jag kunna stå ut med.

tänkte ta 15.10 bussen ner på stan så jag kan springa in på polisstationen och hämta det där pappret, sen blire hem och sova igen, eller kika på film iallafall, mys helt enkelt :)

igår så städade vi i stort sett hela huset, jag & amme.
hängde även upp 3 tavlor i mitt rum, men jag har inga bilder i ramarna så det ser ju förjävligt ut. haha.
läre fixa det också.

och om ungefär precis en vecka så kommer jag & amme ÄNTLIGEN bli fastrar! ungen var beräknad att komma den 25e och inte den 15e som jag trodde. jag längtar sönder :D


näe nu ska jag göra lite nytta.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards