Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Alexandra - 14 mars 2008 19:16

jag är helt slut i kroppen efter en dag i backen.
kan knappt röra armar och fingrar, är jobbigt som fan att bara knappa på tangenterna haha.
dagen har varit helt okej, och helt rolig förutom att jag var tvungen att ha min otursdag idag, hände en massa skit.
en sak som hände kan jag ju berätta iallafall.
Vi kom fram till järvsöbacken, och jag & linn skulle åka ankarliften med våra brädor tillsammans, första gången på väldigt länge som jag åker lift så jag var satans nervös för jag hatar liftar, verkligen.
iallafall.. när vi kom halvvägs och pratade om hur bra det gick så ser linn en snorunge och en mamma som kommer rullandes som 2 bowlingklot mot oss, linn ropar SVÄNG men jag hörde knappt så det var lite försent, PANG sa det så låg vi där på spåret allihopa. ÖSCH!
vi fick gå upp för halva backen som var satans jobbig, och svettig som fan blev man. men sen gick det bra för vi åkte korglift resten av gångerna.


finns en massa bilder på http://alexandrag.bilddagboken.se/ , dagens datum. :) tack dudetts för en trevlig dag <3

näe nu ska jag vila mig lite för jag är skittrött.
blåmärken har jag också.
uscha.
Skriver kanske mer sen om jag orkar.
Pösshäj.

Ovido - Quiz & Flashcards