Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Alexandra - 19 mars 2008 14:06

Det var 2 äpplen som hängde i ett träd och snacka lite, så rätt var det var så rammla ett av dom ner så utbrister den andra;
- moget


det var en bajskorv och en diarré som satt på en bänk och snackade,
så sa bajskorven;
- Ne nu ska jag pysa, ska spela lite fotboll, då frågar diarrén;
- Får man följa med?
så svarar bajskorven;
- Ne sorry polarn, det är bara för oss hårda killar.

Av Alexandra - 19 mars 2008 13:20

Har precis kommit hem från skolan, skön dag id ag.
hade bara 2 lektioner :)

fick iallafall skjuts hem av malin nyss, har även åkt lite med emelie idag och det var första gången jag åkt med henne och jag måste erkänna att hon var duktig ;)


skrev ut 3 bilder på skolan också, som nu så fint hänger på väggen.
största bilden är på mina bröder, och dom hänger i mitten över min säng, dom andra bilderna hänger på en varsin sida om den största bilden och det är en på mig & milla och den andra är på mig & elin :)
ska skriva ut 3 små bilder till och pluppa in i ramen som hänger ovanför dataskärmen.
börjar ta sig lite i mitt rum nu hähä.

inatt så drömde jag världens mest cp dröm någonsin.
jag drömde att jag & milla var i segersta brevid segerstabron, camilla höll på att bygga en lada i old fashion style med gammla verktyg och såg allmänt bondig ut med ett strå i mungipan haha, så stog jag bara och kollade på, mot kvällen när hon nästan hade byggt klart så började det brinna av någon anledning i taket på ladan, så kollar camilla upp och skriker;
HAHAHAHAHHAHA!

så sa jag att det inte var nå kul, så började hon skratta ännu mer, jag fick panik och hoppade i vattnet eftersom  det började brinna i hela skogen där, så börjar hon skratta ÄNNU mer! som en jävla psykopat, så börjar det tillslut att brinna i henne, så börjar hon få panik, så hör hon mig ute i vattnet; HAHAHHAHAH! så åkte jag längre och längre ut i ljusnans mörka vatten.

sen var drömmen slut? helt sjuk och läskig, inte fan skulle jag börja skratta om min milla började brinna inte :P

nu ska jag ta på mig mjukisar och lägga mig i sängen, knäppa på en film och vila en stund :)
Pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards