Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Alexandra - 7 mars 2008 14:05

har precis kommit hem från en liten promenad på 20 min med milou, fyfan vad glad han vart över att få komma ut en stund haha.
gjorde sina behov dirr.
såklart så ska man möta 4 tanter med hundar, så har fått dragit lite i han.
har räknat ut att jag  har gått lite över 4 timmar den här veckan, så aktiv har jag inte ens varit på hela förra året känns det som haha.

har så jävla ont i magen också, mensvärk (?) suger balle.
ont i huvet som ett as också, stannade hemma från skolan idag också som sagt. tänkte faktiskt vara duktig idag och ta tag i lite pluggande, vart ju lite gjort igår iallafall.

igår så kom malin & elin hem hit.
pratade en massa strunt och hade trevligt.
elin och jag började glo på varandra och sa inte ett ord till varandra, det räckte för att vi skulle börja skratta ihjäl oss så att tårarna rann som floder ner för kinderna. haha, kul var det :D

näe nu ska jag gå och göra lite nytta.
Pysshej.

Av Alexandra - 7 mars 2008 10:16

hahahah var bara tvungen att lägga ut den här jag också, den är så ful :DDD

Av Alexandra - 7 mars 2008 10:06

är hemma från skolan idag för jag mår inte så bra, ont i magen och huvet.
men tänkte plugga undan en massa idag iallafall..
gjorde dom där 13 frågorna i historian igår iallafall och har nu skickat dom via mail. wehoo.


är hundvakt åt milou igen, han sitter och gnäller nu så tänkte ta en liten promenad med han om en stund :)

inatt så drömde jag två saker..
dröm 1;
jag och några till var och badade i lenninge sent på natten fast det var ljust ute. efter ett tag så kommer det en läskig  tant som står uppe i skogsdungen och skriker; do you want to se my pussy? hahah... ingen bryr sig och fortsätter bada. efter ett tag så kommer hon ner i vattnet och börjar våldta alla och bli en mördare typ, sen helt plötsligt så är vi 2 fotbollslag, arsenal och nått konstigt lag, så spelar vi hela natten lång.

Dröm 2;
jag är där vid statoil på gärdet och praktiserar på ett ställe som ja.. jag vettefan vad dom gjorde. men så kommer det en liten unge som jag leker med, så råkar jag slänga ner han i en kontainer full med metallbitar och skit, så är det någon som fortsätter hälla i saker.. jag lyckas rädda skiten och sen satt jag och ungen i en lastbil och då frågar han mig om jag vill gifta mig med han? haha, han kanske var runt 7 bast eller nå.
kommer iallafall ihåg att ringen var fin! sen försvann han, och jag gick in på statoil för att köpa en korv, så ser jag min bror kris stå där i raggarkläder och bakslick.. har nog aldrig sett kris så! hahahha var skitsjukt iallafall.


näe nu ska jag kila ut med milou och äta lite frulle.
skriver mer sen.
Pysshäj!

Ovido - Quiz & Flashcards