Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Alexandra - 13 mars 2008 16:20

jag vet inte vad jag ska göra, jag vart alldeles förvirrad nyss när min kära mamma rigde och frågade om jag & amme hellre ville få några tusen i cash eller om vi ville gå på balen.. eller "ballen" så som mamma så vackert skriver.
jag känner att jag vill gå på balen men ändå inte..
jag i klänning, hallå? sen för den delen så har jag inte ens börjat leta efter klänningen. och jag har inte letat skor och massa sånt där crap som man tydligen ska ha till balen.
och jag känner att jag skulle behöva lite pengar nu på sommaren så jag har lite att leva på ett tag.
men jag vet inte vad jag vill!
det lutar mer åt pengarna.. men ändå.. jag vill på balen också! 
vafan ska jag göra?

Av Alexandra - 13 mars 2008 14:53

hur fan får man ett sånt?
anthill ringde idag och sa att jag skulle komma dit och ge dom ett belastningsregister..att man kunde gå in på polisen.se och säga att man vill ha ett.
Nu har jag varit in på sidan, och inte fan hittar jag vart man ska trycka inte!
ingen som kan hjälpa? haha.

kom iallafall hem nyligen, fick skjuts at kristine som fick körkort förra veckan, grattis i efterskott :)
har inte hänt ett skit i skolan för övrigt, alltid lika tråkigt.
öscha.

imorgon så ska turism gruppen till järvsöbacken och glida lite, jag själv ska åka lite bräda tihi. men först läre jag kirra lite kläder och mat.
hoppas på en trevlig dag med de bästa :)

nu är det bara 5 skoldagar kvar, sen äre lov igen, hur underbart som helst!
och det är precis 12 veckor kvar till studenten, ännu mera underbart!
fast vi tar studenten på en onsdag, så det är väl 11 veckor och 6 dagar kvar egentligen.

näe nu ska jag ta och vila mig en stund, sen ska jag & amme ta en långpromenad till ren för att hälsa på småkussarna lite hehe.
Pysshäj.

Ovido - Quiz & Flashcards