Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Alexandra - 21 mars 2008 13:14

hahaha, så fult!

Av Alexandra - 21 mars 2008 12:27

måste bara skriva lite om en dröm jag hade för någon dag sen, den var helt cp.


började med att jag, amme, elin & milla stog under viadukten på stan och väntade på skjuts av mamma hem till granberg.
helt plötsligt så kommer bingo rimér dit i sin extremt rosa golf med tonade rutor och frågar om vi ska till granberg, och vi sa ja.
amme trängde sig in i baksätet medans jag satt som en sill i framsätet.
vi börjar åka mot mobackes, sen helt plötsligt går nathalie över vägen och kollar mig rakt i ögonen, men det brydde sig inte bingo om, han gasade på mera och körde på henne, hon flög ut på gångvägen och ingen brydde sig, hon bara låg där med armar och ben åt alla håll haha.
iallafall.. så drog vi till nån affär som sålde bygg grejer eller liknande, så var det en hund där, tror det var en pitbull, som hela tiden var på mig och skulle jucka, sen så tränger hunden in mig i ett hörn och välter mig, sen ser jag en tjock gubbe som kommer och tar bort hunden, så hade han en skitrolig tröja med en MASSA fickor på och massa godis och skit fastsydd på tröjan. sen helt plötsligt så satt jag i mammas bil, och så kände jag mig sjuk & febrig så jag sa att jag ville hem, men då säger hon;
- nääe vi ska hälsa på Dr. Phil först.. visst tänkte jag.
vi drog och letade vart han bodde, men då var vi ute i en ökenliknande sak och letade, det enda vi hittade var typ krabbor och skit, så blev jag less och sa att vi skulle hem.
men när vi var alldeles hemma så ser vi att det står Dr.Phil på en brevlåda så vi åker in på gården och kikar..
Dr. Phil bodde i en fet knallblå sten, som han hade ljudisolerat med en massa jävla slangar och rör hit och dit.
vi gick in och det var hur lyxigt som helst, sen snodde jag en alvedon och gick ut ur "huset" och över vägen så var jag hemma, så slutade drömmen.

det var en lång jävla dröm dedära haha.
aja, nu har jag lättat mitt hjärta (:

Ovido - Quiz & Flashcards