Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Alexandra - 12 mars 2008 19:32

den här lyssnade man mest på ju! :D hahahah shit.

Av Alexandra - 12 mars 2008 19:28

fisaaaaatan vad längesen man hörde den här låten!
verkligen älskade den när jag var liten haha.
läste saras blogg så hade hon länkat en annan låt med dom, så kom jag på den här.
hade ju nästan glömt bort dom 2 snyggingarna i gruppen också, var helt kär i dom förr ;)

Av Alexandra - 12 mars 2008 19:17

Imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra, ont i hals och huvud.
så jag tänkte faktiskt stanna hemma från skolan, men malin kom vid 10 tiden och väckte liv i mig, jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar, sen drog vi till skolan.
efter skolan så drog jag, malin, linn, johanna & kristin till dollar store, och fyfan vad sugen jag vart på att skaffa egen lägenhet nu efter allt billigt och bra man kan köpa där :p
Grattis till kristine som fyller 19 idag föresten ;)
efter det så släppte vi av alla dit dom skulle och jag & malin drog upp till heden, hon släppte av mig på anthill och hon drog vidare till sjukhuset.
när jag kom in så vart jag otroligt nervös.. men efter att jag kommit dit en halvtimme för tidigt så började hon direkt med att fråga mig en massa saker. Hon var jätte trevlig, och jag hoppas verkligen att jag & malin får jobbet!
inte för att det är världens bästa jobb, men det är pengar och det säger man inte nej till. skulle iallafall höra av sig till oss innan månadens slut.

efter skolan så drog jag hem till mats med milla, hon stack ner på stan och fikade en sväng sen kom jag och joinade dom haha.
vilket pissigt väder det är idag föresten, har bara lust att sova hela tiden!
aja, har iallafall varit med milla sen 3 idag tills nu ungefär, ska även vara med henne ikväll. skönt att vara själv med dig igen :) var ju ett tag sen.
och elin vart håller du hus? kan ju nästan sätta pengar på att du sover lite? haha.

aja det var väl allt, massa meningslöst babbel som vanligt.
pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards