Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Alexandra - 16 mars 2008 13:07

kvällen började med att jag & milla drog till linda på blomkransen & gjorde iordning oss för fest, vi började dricka lite smått & spelade guitar hero, det var skitkul som satan! :)
sen fick vi skjuts ner till angelica, födelsedagsbarnet själv, väl där hällde vi i oss alkoholen och hade mys.
sen drog vi ner på tranan, dansade som aldrig förr gjorde jag haha, usch, ångest. jag ska inte dansa helt enkelt.
kom iallafall hem halv 6 imorse, och jag har ingen aning varför så sent haha.
var iallafall med fredrik på statoil ett antal gånger.

nu sitter jag här, och jag är faktiskt inte bakis.
tog det ganska lugnt igår ändå, var lite för full en liten stund bara, men sen gick det över :)

näe nu ska jag chilla lite, pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards