Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Alexandra - 27 mars 2008 12:08

det här är ju det sista lovet någonsin för mig och för alla 3or.
förstår bara inte varför det här lovet har varit det tråkigaste av alla.
verkligen ingen gör något kul, antingen sitter hemma eller sover.
något läre det ju finnas att göra?
det enda som händer är såklart tranan, men där vill man inte spendera sitt liv direkt.

klockan 14 idag så ska vi hälsa på lille Teo iallafall :)
ska iallafall ha med mig kameran så jag får lite söta bilder på hans lilla plyte!
ska bara ta en dusch först och göra mig lite klar.

imorgon så ska jag, amme, mamma & pappa till gävle för att kika på balklänning, hittar jag ingen där så skiter jag fan i balen tror jag.
känns ganska meningslöst om jag inte hittar klänning snart.
men ska försöka mitt bästa för att hitta en jävel.

69 dagar kvar, sen är det studenten som gäller, och jag kan tala om att det finns inget annat jag längtar så mycket till.
det kommer vara den bästa dagen i mitt liv, att få stå där på trappan utanför torsberg och bara tänka att man är nu fri.. eller arbetslös med andra ord. fast jag föredrar ordet fri.


näe nu ska jag hoppa in i duschen.. kommer säkert somna stående för jag är så jävla trött. somnade runt 4 imorse och mamma väckte mig klockan 10.
aja skitsamma det här inlägget sög ju totalt.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards