Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Alexandra - 20 mars 2008 14:53

kom nyss hit 2 små killar som plingade på dörren, jag fick lite smått panik när jag öppnade dörren och fick ett "GLAD PÅSK" skrik i ansiktet.
jag tänkte " vafan ska dom ha? vi har ju fan inget", så sa jag;
- vi har inge godis så ni vet.  Så tog dom tillbaka det vackra kortet dom målat..
så kom jag på en snilleblixt " vafan vi har ju 2 liter lidlcola som dom kan få.."

och precis när jag tänkte säga det så ropar amme uppifrån:
- vi har en påskhare!
"fan" tänkte jag ,det var ju MIN påskhare.
men eftersom jag har ett hjärta av guld så gav jag dessa små gubbar min påskhare att dela på.. så när jag hade lagt haren i deras gina tricot påse så tänkte jag" YES jag får ett kort"..

MEN FAN SÅ FEL JAG HADE!
dom sa bara "glad påsk" och knallade vidare.. och där stog jag, med ett brustet hjärta och kollade när dom gick längre och längre bort in i horisonten.

aldrig mer ska en påskgubbe/kärring få komma hit utan att ge mig ett kort -.-

Av Alexandra - 20 mars 2008 12:44

jag är sur som en geting med pms.
inatt när jag skulle sova så kände jag mig lite krasslig i halsen och mer tänkte jag inte på det.
när jag väl gått och lagt mig så börjar jag frysa som ett svin och inte kunde jag sova heller.
vaknade varenda timme fram till 5 på morgonen på grund av att jag hade så jävla ont i kroppen. 
då tog jag tempen, 39,2 stog skiten på.

KUL när lovet börjar idag, så jävla typiskt!
JAG ÄR ARG.

och jag SKA bli frisk tills på lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards