Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Alexandra - 5 mars 2008 13:57

Grattis till Johanna Hillgren som fyller 19 år idag!!  :)


var i skolan idag, duktig som jag är haha.
var ganska onödigt, hade 2 lektioner men missade halva den första.
så har inte gjort ett skit idag.


likaså imorgon så har jag bara en lektion, egentligen två, men jag ska vara hos tandläkaren sista lektionen så jag slipper.
ÖSCH för tandläkare.. lovar att dom hittar ett jävla hål som dom bara längtar till att få borra in sin lilla fula äckliga borr i, och göra så att det ilar sönder i hela kroppen. sen ska man spotta ut skiten, så känner man att dom har slipat på tänderna.. allt är som en mardröm. USCH.


fick även ett lite småroligt sms av min söta mamma idag.
hon är ju inte direkt den bästa på att stava på svenska..
såhär stog det;
"Hej fjup, ska du o amanda till  ballen eller inte? puss"

och då menade hon såklart balen..


om ett tag så tror jag att jag och malin ska gå ut och gå lite..
har faktiskt gått ut och gått 2 dagar den här veckan.. 3 om det blir av idag.
måste seriöst få bort en massa extrakilon så man kan vara strandsnygg i sommar ;p haha.


aja det var väl allt för mig.
Puss :)

Av Alexandra - 5 mars 2008 01:53

Jadu då har man precis vaknat från sin beautysleep.
jag skulle bara vila när jag kom hem klockan 3 typ..
så nu har jag "vilat" i 10 timmar.. fan alltså!
ska upp om 4 timmar och dra till skolan.. ösch.

vaknade av att amme kom in i mitt rum och väckte mig..
jag- vad fan är det här för jävla skitställe?!
amme- vaa?
jag- vart fan är jag?!


haha, shit vad borta jag var.
sen hade hon tydligen kommit in en gång tidigare och försökt väcka mig och då hade jag sagt att jag mådde dåligt, men det gjorde jag ju inte.
jag blir helt väck när jag har sovit haha.


kollade på en bra film idag också..
Stardust hette den.
en riktig mysfilm tycker jag (:
handlade om en pojke som var kär i en tjej.. så såg dom en fallande stjärna så han går ut på jakt efter stjärnan så hon kan få den, men han hamnar i en fantasivärld typ.


aja nu vettefan vad jag ska hitta på, alla sover ju.
ska kanske leta efter en ny film att kika på, eller så gör jag läxor?
om jag orkar..
Pusshej :)

Ovido - Quiz & Flashcards