Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Alexandra - 15 mars 2008 13:27

ikväll så blire party.
angelica fyller 20 bast den jäveln. grattis grattis :)
ska iallafall till linda före på blomkransen och förfesta lite, och även spela lite guitarr hero (?), kommer bli kul!

jag tror fan aldrig jag har haft såhär mycket träningsvärk någonsin.
har till och med i röven & fingrarna, det är illa, mycket illa.
men jag får stå ut, som en riktig man ;p


näe nu läre jag göra mig redo!
ha en trevlig lördag.
Pusss

Av Alexandra - 15 mars 2008 01:01

ja det har inte hänt så mycket ikväll, förutom att malin & elin kom hit :)
var tänkt att jag skulle vila när jag kom hem tidigare idag, men så vart det inte. Elin kom strax efter att jag skulle ha vilat, så satt och prata med henne ett tag, sen kommer malin från ingenstans och joinar oss hähä.
trevligt värre.
men elin stannade bara en liten stund.
har varit med malin sen dess, drog ut & åkte en sväng med henne för ett tag sen, åkte runt runt, plockade upp jimmy sen åkte vi mera runt.
släppte nyss av mig & amme.

har skrattat som en idiot har jag gjort iallafall.. har haft kul åt " " saker.. som tex;
amme.. fan vad "normal" du är.. osv :P
NU ska jag faktiskt sova, känner att träningsvärken börjar smyga sig fram, fyfan för den. jag kommer seriöst inte kunna gå imorgon..
aja, sova nu, pusshej :)

Ovido - Quiz & Flashcards