Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Alexandra - 22 mars 2008 13:26

jag har brist på rubriker.

har nyss vaknat efter en välbehövlig sömn, och det tackar jag Ipren för.
dom tidigare smärtstillande jag tog fungerade ju inte ett skit.
ska iallafall snart iväg till freluga & hälsa på bror, hans flickvän och hennes 2 barn, en av dom som heter alexander fyller år idag.
och nu är det bara 3 dagar kvar innan jag & amme blir fastrar ;)

efter besöket så ska vi hem hit igen och äta påskmat, ska bli götta även fast jag tycker att påskmat är precis lika som julmaten, men vad gör det? :)
och efter det så blir det party & utgång :)


igår så kom mamma & pappa hit och hälsade på ett bra tag, det var trevligt.
satt mest och pratade gammla minnen och kikade på tv.

efter att päronen drog så kom iallafall arve, spraklet och niklas persson hit.
vi hade allmänt trvligt och bara snackade och snackade, spelade lite smått retarded spel på internet också.
sen runt 4 inatt när dom drog hem så slocknade jag som en stock.


måste bara efterlysa en sak.
vem fan hade lämnat en påse kanelbullar på vårat köksbord?
dom fanns liksom bara där, som att dom hade pluppat upp från ingenstans
haha,.
dom finns iallafall inte kvar idag.

Ovido - Quiz & Flashcards