Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Alexandra - 29 mars 2008 18:42

sitter hemma nu & väntar på att elin ska hämta upp mig, vi ska nämligen ut på äventyr ;) fast inte vilket äventyr som helst, utan det gamla vanliga som händer på lördagar... tranan.
men det verkar inte vara många alls som ska ut ikväll så får väl se om det blir skoj eller inte, men i elins sällskap så lyckas vi alltid ha kul ändå!
 
har inte gjort mycket alls idag.. vaknade och hade skitont i halsen och hostade som en idiot.
skulle egentligen med till michael & helena men jag vill inte riskera att smitta Teo.
är lite bättre nu iallafall, efter att klumpen hostades upp haha.
har bara badat, städat och kikat på film idag. en slapp dag med andra ord, synd att man var själv bara! ;o lite tråkigt.

aja nu ska jag ta och packa ihop lite saker, pusshej.

Av Alexandra - 29 mars 2008 01:39

Åkte till gävle imorse med mor, far & amme.
uppdraget var att hitta en varsin balklänning till mig & amanda..
och jag säger bara; mission completed.
var i gävle ett bra tag, åt på indisk restaurang, aldrig mer vill jag tillägga.
det brann i min hals och mina öron.
kändes nästan som att jag hade druckit en massa björndödare.
ÖSCH. men efter 3 glas vatten & ett glas med fanta + ett tuggummi så blev smärtan lindrigare.

när vi kom hem så vilade jag i 3 timmar, as usual.
vaknade, och då kom elin hit, vi kollade på let's dance finalen.
efter det så tog vi en vända till gammla goda max och tog en glass med chokladsås, träffade även emelie där inne, trevligt trevligt :)
sen gled vi bara runt, träffade milla & mats, sen hem hit och kikade på tv, och en massa two and a half men avsnitt.
tänkte gå och lägga mig nu, har varit dödligt trött idag,
så detta får räcka. Pysshej.

Ovido - Quiz & Flashcards