Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Alexandra - 17 mars 2008 23:22

klockan är - 23:22

nämn något som gjorde dig glad idag - mamma kom med godis.

vad gjorde du kl 08 i morse? - sov över

vad gjorde du för 15 min sedan? - drack ett glas cola.

det sista du sa högt? - vad äre?

det senaste någon sa till dig - haha alex kolla! tror jag..

vad har du druckit idag? - vatten & cola

vad var det senaste du köpte? - Snus

vad är det för väder hos dig nu? - typ kallt?

drömmer du mardrömmar? ibland dårå.

trivs du med ditt jobb? - jag jobbar inte, så kan inte trivas så bra.

favoritklädsel? mjukisbralla & pösig t-shirt!

favoritlåt just nu? - vännä

vad ser du om du tittar till höger? - mig själv

vad gör dig glad just nu? - sömn, vänner & party.

vad ska du göra härnäst? - sova, om jag orkar.

humör just nu? - trött, opepp.

kläder just nu? - mjukisbrallor, huvtröja.

sommarplaner? - ta studenten, jobba, ta körkort, festa, chilla.

hur många kuddar sover du med? - 4 fetingar.

spelar du något instrument? - näe, men har spelat flöjt när jag var pytteliten, haha.

snarkar du? - jo jag gör ju det! men inte så mycket hoppas jag.
pratar även väldigt mycket i sömnen har jag hört.

Av Alexandra - 17 mars 2008 22:37

hahahahahah "WASSA"

Av Alexandra - 17 mars 2008 22:34

haha " stagedive!!"

Av Alexandra - 17 mars 2008 16:38

jag funderar starkt på att skaffa en blogg.se istället.
men jag vill ha en snygg blogg, med en snygg header eller vad fan det heter och snygg färg.
men inte fan vet jag hur man gör äh!

ingen snäll sate som har lust att hjälpa eller åtminstonde säga hur man gör? haha.
annars får jag försöka själv, men det lär ju inte gå så jävla bra.
och fan vad jag svär mycket har jag märkt, men är man född till det så är man fan det.

Av Alexandra - 17 mars 2008 16:08

har precis slängt i ett lass med kläder i tvättmaskinen, skönt att ha lite rena kläder snart. men allt fick inte plats, så blir ett till lass senare.
har bäddat rent sängen också, ska snart börja dammsuga och plocka undan en massa skit men det orkar jag inte riktigt än för jag har ont i skallen.

provet gick inge vidare heller, har tur om jag får godkänt iallafall, men annars äre bara att göra provet igen.

sara fyller år idag också, grattis grattis :)
fan vad alla ska fylla år i mars då!


jag måste komma ihåg att dra till farbror polishus imorgon också, läre hämta ett jävla belastningsregister?  


näe nu ska jag ta och dricka lite vatten, sen fortsätta med att rengöra huset lite.
pössen.

Av Alexandra - 17 mars 2008 11:26

vart hemma idag, men ska till skolan 14.10 och göra ett natur prov som suger balle. kan inte ett skit även fast jag har läst på.
men det får gå som det går.
alldeles för mycket i skolan nu.

och förövrigt så är jag lite arg för att vi får studiebidraget på måndagen när vi börjar skolan igen, kommer ju inte kunna göra ett skit på lovet!
jävla skitsaker.


läre städa som en idiot när jag kommer hem från skolan, ser ju ut som skit här hemma för tillfället. skräp överallt och kläder också.
tråkig dag helt enkelt.

nu har jag fan inget mer att skriva, det vart ett alldeles för negativt inlägg känner jag.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards