Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Alexandra - 3 mars 2008 22:13

Idag så sökte Jag & Malin jobb.. på Anthill.
hoppas innerligt att vi får det, men det tror jag nog ;P
och jag skiter i om det inte är världens bästa och roligaste jobb för det
skulle vara så jävla skönt med lite extra klirr i kassan och då kan jag äntligen börja med mitt körkort!

och om vi nu får det så jobbar man bara 3 dagar i veckan, så blir ju inte så jobbigt heller.


idag har jag varit helt slut.
vaknade tidigare än väntat imorse, så jag började gå till skolan strax efter klockan 8 och kom fram 30 min senare.
har fått lite motion idag iallafall haha.
blir nog att jag går till skolan imorgon också.
nu SKA jag lyckas.

drog till elin efter skolan och pratade lite om i lördags och onsdags..
fick nämligen reda på lite mer saker som jag inte har en aning om att jag gjorde haha. öscha. så nu har jag faktiskt lite ångest!
men tur att jag ska ha en vit månad nu då ;)
sov iallafall några timmar där, sen skjutsade hon hem mig, och så somnade jag igen.. så nu kommer jag inte somna ikväll kanske.
men känns som att jag kommer göra det, bara jag inte börjar  bli sjuk så blir jag nöjd.

och jag stör mig mer och mer på dig för varje dag som går.
USCH!


näe nu räcker det för idag.
Pusshej :)

Av Alexandra - 3 mars 2008 06:28

När vi var liten och gick på segersta så brukade alla tjejer mima till låtar och uppträda i den minsta gympasalen någonsin..

Elin, Amme & jag övade en massa till den här jävla låten haha.
jag fick vara robottrösten.. mobbat :(
tur att vi aldrig uppträdde iallafall!

Av Alexandra - 3 mars 2008 06:25

snacka gammal låt :D
lyssnade fan jämt på den här när man var liten, och spice girls såklart ; )

haha

Av Alexandra - 3 mars 2008 06:15

Jag vaknade för en timme sen ungefär, helt av mig själv.
tror fan aldrig det har hänt haha, annars brukar jag inte ens vakna av min mobils vackra läten.. en massa kossor som muar.
ett riktigt irritationsmoment för elin ;)  haha.
men vad ska man göra när man har en stenåldersmobil och det inte finns några roliga ljud?

om ca 2 timmar så ska jag börja gå till skolan.
ÖCSH.
men snart så har man lov igen, tack och herre jävla gud.
3 veckor (?) i skolan sen påsklov. wonderful.
tror det är runt 60 skoldagar kvar iallafall, sen äre studentdags och fifan vad jag längtar!
har ju faktiskt några planer på vad jag ska göra efter skolan..
skaffa jobb såklart om det nu går, eller iallafall ett sommarjobb så jag har lite att leva på.


har laddat ner "the golden compass"  också som jag och elin skulle kolla på igår, men det vart så sent så det blir väl att vi kollar klart på den idag istället.  Den verkar vara bra iallafall, en fantasi film tror jag haha.

näe tror jag ska ta och vila en timme nu, eller kanske inte.
jag kommer säkert somna om och inte vakna..
lika bra att kika på en film eller något, och göra lite frulle!
Pusshej :)


Ovido - Quiz & Flashcards