Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Alexandra - 25 mars 2008 14:34

det är jag det hähä.
imorse 08.45 fick min bror & helena en liten pojke.
förmodligen så ska han heta Teo eller Theo? hur fan det nu stavas haha.
så glad! :D hoppas dom kommer hem snart!


har förövrigt nyss vaknat..
eller vaknade runt 9 imorse av att camilla ringde och sa något jag inte minns, så såg jag att jag fått sms av henne där det stog;
- vet du att den globala temperaturen i universum inte bara består av det ultimata klimatet. Utan också beroende på utvecklingen, som också bevisar sigvara... vadå?

jag fattade inte ett jävla skit av det där kan jag tala om haha, så ringde hon nyss och då frågade jag vafan hon menade, men då hade hon bara kletat ihop något för att låta smart ;) hahah, så hon fattade inte själv heller.

nu väntar jag på att amme ska laga lite mat, hamburgare & strips stog på menyn tror jag.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, skulle kanske hitta på något med simon & pär? lät som det iallafall.

näe nu ska jag gå och klä på mig gott folk.
ha en bra tisdag.. eller nå? :)

Ovido - Quiz & Flashcards